Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.
Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:
- Akceptacja projektu - na czym polega ?
- Jak sporządzić listę gości do zaproszeń, winietek?
- Czy personalizacja treści zamówienia zaproszeń jest usługą dodatkowo płatną?
- W jaki sposób przesłać dane / informację po zrobieniu zakupów w sklepie?
- Czy istnieję możliwość dodania własnej treści do zamówionych produktów ?
- Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
- Jak długo będę czekać na przesyłkę?
- Jakie występują formy dostawy?
- Ile zapłacę za przesyłkę?
- Jak zapłacić za zamówienie?
- Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
- Co to są kupony rabatowe?
- Co to jest przechowalnia?
- Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
- Jak zmienić moje zamówienie?
- Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
- Gdzie jest moja przesyłka?
- Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
- Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Akceptacja projektu - na czym polega ?
Akceptacja projektu to potwierdzenie poprawności przesłanego do Państwa projektu zamawianych rzeczy. Projekty wysyłamy drogą mailową. Wysłany projekt będzie identyczny z tym jaki Państwo otrzymacie w wersji gotowej.
Przed akceptacją prosimy o bardzo dokładne sprawdzenie poprawności całego projektu - czy wszystkie dane zgadzają się (imiona, daty, wielkości liter, polskie końcówki typu "ę","ą", przecinki, kropki, rozmieszczenie tekstu).
Po akceptacji projektu nie ma możliwości wprowadzania zmian i korekt. Nie będą możliwe reklamacje z powodu ewentualnych błędów w tekście. Prosimy o jak najszybsze i jak najdokładniejsze sprawdzanie projektów, ponieważ czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia akceptacji projektu.
Jak sporządzić listę gości do zaproszeń, winietek?
Prosimy o uważne jej sprawdzenie przed wysłaniem, ponieważ nie ingerujemy w przesyłane przez Państwa dane : nie zmieniamy nazwisk i nie poprawiamy literówek – imiona i nazwiska gości są drukowane na zaproszeniach dokładnie w takiej formie, w której zostały przesłane wraz z zamówieniem.
Listy powinny być przesyłane w formacie Word. Jeżeli nie posiadają Państwo Worda, prosimy o przesłanie listy drogą email – treść maila.
Prosimy nie pisać tekstu CapsLockiem. Małe litery w zaproszeniach powinny pozostać małymi, duże – dużymi.
Uwaga ! Prosimy nie używać innych programów typu: EXCEL, PDF, NOTATNIK i przenosić ich do Worda, ponieważ te programy mogą mieć ustawione złe kodowanie znaków i przy kopiowaniu/ wklejaniu mogą zmienić literki na znaki.
Czy personalizacja treści zamówienia zaproszeń jest usługą dodatkowo płatną?
Personalizacja zaproszeń / życzeń/ podziękowań jest darmowa.
W jaki sposób przesłać dane / informację po zrobieniu zakupów w sklepie?
Wszystkie niezbędne dane do zrealizowania zamówienia: imiona i nazwiska pary młodej, data i miejsce ślubu należy przesłać emailem na adres sklepu po dokonaniu zakupów w naszym sklepie. W treści wiadomości dodatkowo należy podać nr zamówienia.
Czy istnieję możliwość dodania własnej treści do zamówionych produktów ?
Oczywiście, że tak ! Wszystkie projekty wykonywane są według Państwa wytycznych. Dowolna personalizacja zaproszeń, winietek, i innych produktów z naszego sklepu.
Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.
Jak długo będę czekać na przesyłkę?
Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.
Termin otrzymania paczki = czas realizacji zamówienia+ termin wysyłki+ czas dostawy
Czas realizacji zamówienia
Czas realizacji zamówienia wynosi 9 dni roboczych liczony od dnia akceptacji projektu i wpłaty.
Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.
» szczegółowy opis realizacji zamówień
Jakie występują formy dostawy?
W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:
- firma kurierska,
- poczta polska (przesyłka ekonomiczna lub priorytetowa),
- odbiór osobisty.
» szczegółowy opis form dostawy
Ile zapłacę za przesyłkę?
Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty.
Jak zapłacić za zamówienie?
W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
- przelew na konto bankowe,
- płatność za pobraniem,
- płatność elektroniczna (przelew on-line).
» szczegółowy opis form płatności
Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: ul. Łąkowa 6 , 73-110 Stargard, Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.
Co to są kupony rabatowe?
W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.
Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.
Kupony rabatowe nie łączą się z innymi promocjami i kuponami.
Co to jest przechowalnia?
Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.
Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.
Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.
Jak zmienić moje zamówienie?
Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 506037748.
Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 506037748.
Gdzie jest moja przesyłka?
Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.
Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 506037748.
W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.
» szczegółowa procedura reklamacji
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.